mukaddimah biogirl pathway

Thursday, December 24, 2009

Assalamualaikum w.b.t...........hurm dapat gak aku mblog ni...da lame da nak wat benda ni tapi xreti..so arini dgn ptolongan rumek y dikasihi n dsygi dapat la aku mblogkan diri ...aku rase excited sgt nak menulis dlm blog ni...mcm2 la aku plan...aku ni budak sains hayat kat matrikulasi perak...dulu aku dak mrsm jeli...kat cne aku blaja dari fom1 sampaila fom5...pastu aku apply la matrik,dapat kat perak...memang aku nak matrik perak pon coz plg dekat ngan umah aku..lagipon aku ada mak sedara kat cni...kat tapah umah die..kre dekat la 2 ngan matrik perak ni...coz matrik perak dekat gopeng..ow lupe lak nak gtaw asal ak..aku ni cek mek molek dari kelantan...skrg ni aku da sem2 kat matrik,awal bulan depan hbs la ak blaja kat cni...memang tough gle r matrik ni...so kne pandai survive r...tadi ak tengah bace sal biological expression narnyer...hurm brula aku fham sal chapter 2 tadi...selame ni aku juz ikut pathway die je...mksud aku juz hafal mechanism die je...tapi td aku da fham..aku da bleh relate ttg konsep n bukti2 experiment die..aku faham mechanism stp proses die...lga rasenyer...nasib bek aku xsesat...kdg2 ada gak la aku tersalah pham..lecturer aja mcm ni tapi g phm laen...hehehe....mcm ni la stdent bio...slalu salah fham...heheh...memang kne g jumpe lecturer slalu r...supaya xsesat jalan...hurm xpela da bnyak aku merepek ni...narnye overexcited...assalamualaikum sumer...

0 comments:

Post a Comment